Glavna navigacijaNavigacija po kategorijahGlavna vsebina

dm drogerie markt se uspešno spopada s krizo

dm drogerie markt se uspešno spopada s krizo

dm koncern

Mednarodno podjetje dm drogerie markt je prisotno v 13 državah. Celotni koncern dm skupaj z dm Nemčija zaposluje 62.606 sodelavcev, kupci pa lahko nakupujejo v 3.765 prodajalnah.

V preteklem poslovnem letu je dm koncern ustvaril 11.519 milijonov evrov prometa, kar predstavlja 2,9-odstotno rast glede na preteklo poslovno leto. Z največ dm prodajalnami se lahko pohvali Nemčija, ki svoje izdelke ponuja v 2.018 prodajalnah, sledijo pa ji Avstrija s 388 prodajalnami, Madžarska z 262 in Češka z 239 prodajalnami.

dm Slovenija

V poslovnem letu 2019/2020 se je podjetje dm drogerie markt v Sloveniji navkljub izzivom, ki jih je zaznamovala predvsem korona, uspešno spopadalo s krizo in ustvarilo 139,7 milijona evrov prometa, kar predstavlja 6,2-odstotno rast glede na predhodno poslovno leto. Agilnost in velika povezanost v tej gospodarski panogi sta podjetju omogočali, da se je hitro odzivalo na nove pogoje, ki so se pogosto spreminjali dnevno, pri tem pa je ostajalo usmerjeno k strankam, tako s ponudbo kot tudi vedno ugodnimi cenami. Poslovno leto je podjetje zaključilo z 91 poslovalnicami v 50 slovenskih krajih in z več kot 770 zaposlenimi.

Za širitev prodajne mreže in obnovo prodajaln je dm namenil več kot 7,5 milijona evrov. V poslovnem letu 2019/2020 je dm drogerie markt odprl 9 novih prodajaln ter prenovil 9 prodajaln. V tem letu pa je dm odprl tudi prvi lepotni center dm Studio v Kranju, ki ponuja frizerske in kozmetične storitve.

V novem poslovnem letu 2020/2021 dm Slovenija načrtuje nadaljnjo krepitev prodajne mreže, ki vključuje tako obnove kot odpiranje novih prodajaln. Prav tako dm Slovenija od oktobra dalje ponuja možnost nakupovanja v dm spletni trgovini.

Program zvestobe

dm drogerie markt Slovenija je tudi v poslovnem letu 2019/2020 nagrajeval zvestobo imetnikov dm active beauty kartice ugodnosti. Program zvestobe temelji na zbiranju točk in njihovem koriščenju. S prenovljeno vizualno komunikacijo so kupci program še bolje sprejeli, k temu pa je bistveno pripomogla tudi nova active beauty aplikacija, ki je uporabniško izkušnjo dodatno poenostavila. dm kupci ostajajo še naprej zvesti in se v dm poslovalnice vračajo čedalje pogosteje.

Kakovost dm znamke

Prodajni program dm drogerie markt Slovenija vključuje več kot 15.000 izdelkov lastnih blagovnih znamk kot tudi vodilnih blagovnih znamk na področjih kozmetike, zdrave prehrane ter otroških in gospodinjskih izdelkov. Z več kot 30 lastnimi znamkami ponuja dm drogerie markt največji izbor izdelkov lastne blagovne znamke na segmentih lepote, nege, naravne kozmetike, prehrane iz ekološke pridelave, gospodinjstva ter izdelkov za dojenčke in otroke.

dm drogerie markt daje pri oblikovanju svoje ponudbe vedno večji poudarek trajnostnim recepturam kot tudi t. i. varčni embalaži, pri vsem tem pa daje zgled z lastnimi blagovnimi znamkami. Znamka Balea tako na primer pri svojih novih serijah izdelkov stavi na sestavine naravnega izvora, ki ne vsebujejo mikroplastike in v vodi topnih sintetičnih polimerov, parabenov in silikonov. Embalaže šamponov in gelov za prhanje počasi prehajajo na 100-odstotno reciklirani material. Še posebej smo se osredotočili na izdelke, ki ponujajo alternativo in ne vsebujejo plastike, kot so trda mila ali šamponi. Pomembna tema pri razvoju izdelkov je tudi možnost recikliranja. Izpopolnjena ovojna folija na izdelkih Balea strankam olajša recikliranje, saj lahko posamezne dele embalaže odvržejo v zbirališča sekundarnih surovin, kar spet poveča količino recikliranega materiala.

Izobraževanje zaposlenih

Znanje v podjetju dm drogerie markt predstavlja vrednoto, ki jo podjetje vsako leto nadgrajuje. V zadnjem poslovnem letu je bilo za zaposlene organiziranih 18 različnih usposabljanj, ki so obsegala vsebine o poznavanju podjetja, strokovnem poznavanju različnih prodajnih programov, usvajanje veščin vodenja, komunikacije in prodaje, prodajne treninge, usposabljanja o mehkih veščinah ter informacijsko-računalniške vsebine. Predvsem zaradi epidemiološke situacije podjetje daje velik poudarek uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije za izobraževalne namene. Večji del izobraževanj je bilo izvedenih na daljavo prek konferenčnih klicev, s čimer smo sodelavcem kljub razmeram omogočili usvajanje novih znanj in spretnosti.

Družbena odgovornost

dm drogerie markt je družbeno odgovorno podjetje, zato vsako leto sodeluje v številnih projektih. V letu 2019/2020 je podjetje v dobrodelne namene namenilo številne izdelke različnim društvom, družinam in posameznikom v stiski. dm drogerie markt je tako v Tednu otroka skupaj s Pampersom organizaciji Anina zvezdica podarilo 51.806 pleničk ter 1.700 kosov otroških oblačil.

dm drogerie markt Slovenija je lani prvič praznoval t. i. Giving Friday oz. Dobrodelni petek, ki predstavlja nasprotje črnemu petku. Namesto popustov smo 29. novembra 2019 vseslovenski iniciativi Združimo korake podarili donacijo v vrednosti 5 odstotkov dnevnega prometa. V okviru tega dobrodelnega gibanja smo sicer vse od 14. dm teka za ženske naprej aktivno zbirali korake in jih pretvarjali v otroške nasmehe, ki se jih je na koncu zbralo kar 30.464. Prav toliko evrov je dm drogerie markt nato konec januarja namenil za prehranske izdelke ekološke pridelave dmBio, s katerimi je več kot 5.500 slovenskih osnovnošolcev iz več kot 80 slovenskih osnovnih šol v lanskem šolskem letu spoznavalo zdrave prehranjevalne navade.

Znesek, dosežen na letošnji Dobrodelni petek, ki bo potekal 27. novembra, bo dm namenil 28-urnemu maratonu dobrodelnosti z Radiem 1, ki ga bo podjetje podprlo že šesto leto zapored. Lani je bilo v sklopu te aktivnosti tako s pomočjo donacij kupcev v dm prodajalnah, dodano donacijo podjetja dm drogerie markt ter s SMS sporočili poslušalcev Radia 1 zbranih več kot 353.000 evrov za posameznike in družine, ki so v socialni stiski.