Glavna navigacijaNavigacija po kategorijahGlavna vsebina
Odprema & dostava

Pomembne informacije glede dostave in pošiljanja

Vprašanja in odgovore glede naročila, pošiljanja in dostave najdete pod Pogostimi vprašanji.

Kakšen je strošek dostave?

Strošek dostave znaša 3,5 €. Registrirane stranke imajo pri nakupu nad 49 € (pred morebitnimi upoštevanimi popusti) brezplačno dostavo.

Storitev Hitri prevzem v izbrani dm prodajalni je za vse registrirane stranke brezplačna. Če naročilo oddate kot gost, pa za Hitri prevzem plačate strošek storitve v višini 1,5 €.

Hitra dostava je trenutno na voljo na območju Ljubljane. Za registrirane kupce z vrednostjo naročila nad 49 € znašajo stroški pošiljanja 3,45 €. Za naročila pod 49 € in za kupce, ki nakupujejo kot gosje, znašajo stroški pošiljanja 6,00 € na naročilo.

Kakšen je čas dostave?

Čas dostave je 1–3 delovne dni. Kot delovni dnevi se štejejo vsi dnevi od ponedeljka do petka z izjemo državnih praznikov.   

Naročila, ki jih oddate od ponedeljka do petka, obdelamo in odpošljemo še isti ali najkasneje naslednji delovni dan (izjema so državni prazniki).
Naročila, oddana med vikendom, obdelamo ob ponedeljkih. Če je v ponedeljek državni praznik, pa bo vaše naročilo obdelano prvi delovni dan po prazniku.

Prosimo, upoštevajte, da po odpremi paketa, nimamo več vpogleda v status vašega naročila. Če imate vprašanja, vezana na status svojega naročila, se obrnite neposredno na izbrano dostavno službo:

Če pri oddaji naročila kot način dostave izberete storitev Hitri prevzem, lahko svoj spletni nakup v izbrani dm prodajalni prevzamete že v roku 60 minut.

Kjerkoli je na voljo dmPaketomat*, lahko svoj spletni nakup prevzamete brez stika. Pri naročilu izberite »Hitri prevzem« ali »dm prodajalna«. Ko bo naročilo pripravljeno, boste prejeli obvestilo in ga samostojno prevzeli na dmPaketomatu. Preprosto in hitro!

Katera dostavna služba bo dostavila moje naročilo?

Za dostavo lahko izberete Pošto Slovenije ali podjetje DPD.

Seveda lahko naročilo prevzamete tudi v izbrani dm prodajalni. Če izberete storitev Hitri prevzem, lahko to storite že v roku 60 minut od oddaje naročila.

V primeru Hitre dostave bo dostavo opravila dostavna služba Wolt z dostavnim kolesom ali avtomobilom.

Ali lahko svoje naročilo prevzamem tudi v dm prodajalni?

Imate možnost, da svoje naročilo prevzamete v kateri koli dm prodajalni v Sloveniji. Preprosto že v postopku oddaje naročila pri načinu dostave izberite želeno dm prodajalno.

Če kot način dostave izberete storitev Hitri prevzem, bo vaše naročilo v roku 60 minut pripravljeno za prevzem.

V vseh dm prodajalnah, kjer je na voljo dmPaketomat*, lahko svoje spletne nakupe prevzamete brez stika, kadarkoli v času odprta prodajalne.

V elektronskem sporočilu, s katerim vas bomo obvestili, da je bilo vaše naročilo odposlano, je navedena tudi številka pošiljke, ki ji lahko sledite in tako preverite status svojega naročila.

Če ste za prevzemno mesto izbrali dm prodajalno, boste po elektronski pošti dodatno prejeli tudi obvestilo, ko bo pošiljka pripravljena za prevzem. Svoje naročilo lahko prevzamete v 7 delovnih dneh (enako velja za storitev Hitri prevzem). Za prevzem naročila potrebujete to elektronsko sporočilo (v digitalni ali natisnjeni obliki) ali svoj osebni dokument.

Kako hitro lahko naročilo prevzamem v izbrani dm prodajalni?

S storitvijo Hitri prevzem lahko nakupujete udobno, preprosto in hitro. Naročilo oddate in plačate na dm.si ter ga prevzamete v izbrani dm prodajalni. Na ta način prihranite kar nekaj časa, saj vam ni treba čakati na blagajni (spletnega naročila namreč ne morete plačati v fizični dm prodajalni).

Pri načinu dostave izberite Hitri prevzem in s pomočjo iskalnika prodajaln izberite želeno dm prodajalno.

Vaše naročilo bo v roku 60 minut pripravljeno za prevzem.

V vseh dm prodajalnah, kjer je na voljo dmPaketomat*, lahko svoje spletne nakupe prevzamete brez stika, kadarkoli v času odprtja prodajalne.

Ko bo vaše naročilo pripravljeno za prevzem, boste prejeli elektronsko sporočilo. Naročilo lahko prevzamete takoj oz. najkasneje v 7 delovnih dneh. Za prevzem naročila potrebujete to elektronsko sporočilo (v digitalni ali natisnjeni obliki) ali svoj osebni dokument. Upoštevajte, da storitev Hitri prevzem morda v posameznih prodajalnah zaradi premajhne zaloge občasno ni na voljo.

Več o storitvi Hitri prevzem v dm prodajalnah si lahko preberete tukaj.

*V kolikor dm prodajalna nima dmPaketomata prevzemite svoje naročilo pri blagajni ali se obrnite na prodajno osebje.