Vračila in povrnitev kupnine
Na spodnji povezavi lahko najdete številne odgovore na vprašanja glede vračil in povrnitve kupnine:
Imate težave s svojim naročilom? Kontaktirajte nas!
V aplikaciji Moj dm in v dm spletni trgovini je reklamacija povsem preprosta. Reklamacijo in vračilo izdelkov lahko seveda opravite tudi v eni izmed naših dm prodajaln.
Za registrirane stranke
V nadaljevanju si preberite, kako lahko svoj izdelek reklamirate:
Za stranke, ki niso registrirane
Če nimate dm profila in ste naročili kot gost, nam lahko kar prek kontaktnega obrazca sporočite, za katere izdelke gre, zraven pa navedite številko naročila.
Vračilo
Izdelke, ki jih ne želite obdržati, lahko seveda vrnete. To lahko storite tako, da paket pošljete preko izbrane dostavne službe ali pa ga prinesete v eno izmed dm prodajaln. Možnosti za vračilo so naslednje:
Če imate ustvarjen dm profil:
- Prijavite se v dm profil. V zavihku »Moja naročila« boste našli gumb za reklamacijo izdelkov in obrazec za vračilo v obliki datoteke PDF.
- Reklamirate lahko posamezne izdelke ali celotno spletno naročilo. Izpolnite obrazec, kjer lahko navedete tudi razlog za vračilo izdelkov.
- Izdelke in obrazec za vračilo zapakirajte v kartonsko škatlo in dobro zaprite.
Paket pošljite na naslov: dm drogerie markt d.o.o., Litostrojska cesta 48, SI-1000 Ljubljana, s pripisom »za spletno trgovino«, ali ga odnesite v dm prodajalno.
Prosimo vas, da upoštevate, da stroške pošiljanja krijete sami. Če boste izdelke prinesli v dm prodajalno, je vračilo brezplačno.
Če nimate dm profila:
- V dm Centru za pomoč uporabnikom preko kontaktnega obrazca naročite obrazec za vračilo izdelkov.
- Na obrazcu lahko navedete tudi razlog za vračilo izdelkov.
- Izdelke in obrazec za vračilo zapakirajte v kartonsko škatlo in dobro zaprite.
Paket pošljite na naslov: dm drogerie markt d.o.o., Litostrojska cesta 48, SI-1000 Ljubljana, s pripisom »za spletno trgovino«, ali ga odnesite v dm prodajalno.
Prosimo vas, da upoštevate, da stroške pošiljanja krijete sami. Če boste izdelke prinesli v dm prodajalno, je vračilo brezplačno.
Vračilo v svojo najbližjo dm prodajalno
Izdelke, ki ste jih naročili prek spleta ali aplikacije, lahko vrnete v vseh dm prodajalnah po Sloveniji – tudi tiste, ki so na voljo samo na spletu. Reklamirate lahko posamezne izdelke ali celotno spletno naročilo. V dm prodajalni menjava izdelkov ni možna. S pomočjo zemljevida si lahko ogledate, kje so prodajalne v vaši bližini.
Ali mi bo dm prodajalna povrnila tudi stroške pošiljanja v primeru vračila spletnega nakupa?
Posamezne izdelke ali celotno spletno naročilo lahko brezplačno vrnete v katerokoli dm prodajalno. Če boste izdelke vračali po pošti, stroške pošiljanja krijete sami.
Več informacij o vračilu v dm prodajalno
Vračilo v prodajalni bo uspešno, če boste ob tem prodajnemu osebju predali izpolnjen obrazec za vračilo in v paket zaprte izdelke, ki jih vračate. Obdelava vračila preko prodajalne traja do 14 dni od dneva vračila blaga. Vračilo bo prodajalna predala dm logističnemu centru za spletno trgovino. Ob prihodu vašega paketa v logistični center boste prejeli avtomatično generirano e-sporočilo in informacijo o dobropisu (torej povračilu kupnine). Kupnine ali drugega blaga (menjave blaga, npr. za drug vonj ali barvo) ne morete urediti v prodajalni, v katero vračate na spletu kupljeno blago. Vračila se izvajajo izključno preko logističnega centra spletne trgovine.
Imate še kakšno vprašanje glede postopka vračila?
Dodatne informacije najdete pod www.dm.si/pogosta-vprasanja, na voljo pa vam je tudi naš Center za pomoč uporabnikom.



