dm koncern začenja svojo pot na priljubljenem TikToku
Ljubljana, 13. oktober 2023 – Koncern dm je včeraj skupaj s partnerskim podjetjem cosnova v Pragi organizirala mednarodni dogodek ob lansiranju TikToka. dm Slovenija sta predstavljali vplivnica Lili Čadež, umetnica Anita Miklavčič ter voditeljica oddaje dmLIVE Ajda Mlakar. Med interaktivnim dogodkom so vplivneži in umetniki ličenja iz vseh držav, v katerih je prisotno podjetje dm, ustvarjali vsebine za obstoječe in na novo lansirane TikTok kanale posameznih držav.

Med dogodkom na družbenih medijih, ki je potekal pod geslom »Press Play for Colour«, je poleg 14 nacionalno znanih ustvarjalcev vsebin iz desetih različnih držav gostovalo tudi deset mednarodnih umetnic in umetnikov. Skupaj so ustvarjali navdihujoče lepotne videze in barvite umetniške projekte, ki so jih delili z dm skupnostjo na družbenih omrežjih. Vrhunec večera je bilo lansiranje novih TikTok kanalov dm-a, tako v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Bolgariji, Hrvaški, Severni Makedoniji, Slovaški in Madžarski. Na dogodku pa so sodelovale tudi Avstrija, Češka in Romunija, ki so svoje TikTok profile predstavile že v začetku letošnjega leta.
Praznovanje je potekalo ob sproščenem vzdušju in zvokih DJ-jev. Dogodek je vključeval tudi koncert v živo češke skupine Lake Malawi in prenose dmLIVE v aplikaciji Moj dm.
Uraden štart TikTok kanala dm Slovenija
dm Slovenija je včeraj uradno lansiral svoj TikTok kanal, ta ima že več kot 3.100 sledilk in sledilcev ter 16.000 všečkov. »TikTok nam omogoča, da dosežemo tudi generacijo Z. To nam uspeva z vsebinami, ki so družbeno relevantne, zabavne in navdihujoče,« je povedala Anja Bokal Lesar iz oddelka nabava in marketing v dm Slovenija.
Na dogodku je slovenskim gledalkam in gledalcem dmLIVE lepotne novosti razkrivala vplivnica in ustvarjalka vsebin Lili Čadež, oddajo pa je vodila Ajda Mlakar. Lili, ki trenutno sicer živi v Španiji, je znana ustvarjalka TikTok vsebin in se lahko pohvali z več kot 26.000 sledilkami in sledilci.
Otroška razigranost in otroška nostalgija sta bili rdeča nit za ustvarjanje sanjskega pisanega sveta slovenske ekipe na dogodku #PressPlayForColour. Za barvit izgled make-upa Lili Čadež in umetnino na dogodku je poskrbela oblikovalka Anita Miklavčič, ki sicer ustvarja barvite, ljubke, unikatne in izdelke, pod znamko Anida.
Tako je zdaj enajst držav celotnega koncerna dm prisotnih na video platformi TikTok. dm Slovenija na svojih kanalih deli predvsem kratke videoposnetke o nasvetih za ličenje, trike za gospodinjstvo ter novosti s področji raznolikih izdelkov iz dm prodajnega programa ter seveda tudi druge zabavne vsebine.
