Vednougodne cene navdušujejo dm stranke
Ljubljana, 29. novembra 2022 – Vednougodne cene, cenovno dostopne dm znamke in privlačen program zvestobe so razlogi za porast priljubljenosti dm-a v vseh 14 državah. V preteklem poslovnem letu, tj. od oktobra 2021 do septembra 2022, je delni koncern Avstrija in povezane države (Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Italija, Hrvaška, Severna Makedonija, Romunija, Srbija, Slovaška, Slovenija, Češka in Madžarska) dosegel izrazito rast (13,4 %). V dvanajstih državah delnega koncerna, ki ima sedež v Salzburgu, je trenutno 1.846 dm prodajaln (+2,96 %, +53 lokacij v primerjavi s preteklim letom), ustvarjenih pa je bilo 1.748 novih delovnih mest (+7,47 %, 25.161 zaposlenih v primerjavi s preteklim letom). V celotnem koncernu, ki ga sestavljata še dm Nemčija in dm Poljska, je bilo zabeleženo povečanje prometa za 10,7 %, tj. 13.581 milijonov evrov. Za 71.620 sodelavcev (+8,4 %) dm predstavlja privlačnega delodajalca, s 83 dodatnimi lokacijami in 3.945 prodajalnami v 14 državah pa dm tako predstavlja najuspešnejše drogerijsko podjetje.
Stabilnost cen in višji prihodki
»V zadnjih mesecih je fokus našega dela v vseh državah boj proti podražitvam ter posledično boj za ohranitev kupne moči naših kupcev«, pravi Martin Engelmann, predsedujoči član mednarodnega vodstva dm. Vsako povišanje cen s strani proizvajalcev skrbno preverimo, nato pa se z njimi o ceni pogajamo in jo znižamo na najmanjši možen znesek. Osnova za to so podrobni barometri, ki kažejo rast cen posameznih surovin in energije, predvsem pa znanje in izkušnje iz proizvodnje lastnih dm znamk. Ne le z avtomatizacijo in digitalizacijo temveč tudi s krepitvijo mednarodnega sodelovanja smo lahko oblikovali sinergije in povečali učinkovitost. Osnova za to so visoke naložbe, ki jih je dm v zadnjih 20 letih neprekinjeno vlagal v tehniko, logistiko in informacijsko tehnologijo. »Posledično smo lahko večkratno znižali tudi lastne marže in ustrezno investirali v stabilnost svojih cen,« dodaja Engelmann. V vseh državah koncerna nam je gibanje prodajnih cen tako uspelo ohraniti precej pod nacionalno stopnjo inflacije.
Uspešno leto za dm Slovenija
Poslovno leto 2021/2022 je podjetje dm drogerie markt v Sloveniji zaključilo uspešno in ustvarilo 174 milijonov evrov prometa, kar predstavlja 13,41-odstotno rast glede na predhodno poslovno leto. Uspešen razvoj so nam omogočile naložbe v še večjo privlačnost naše ponudbe, torej v najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, ter v nadaljnji razvoj prodajaln in storitev. Za investicije je dm Slovenija namenil več kot 10 milijonov evrov in ob koncu poslovnega leta (30. 9. 2022) imel 101 poslovalnico v 56 slovenskih krajih in zaposloval 894 ljudi. V lanskem poslovnem letu je dm Slovenija še naprej poudarjal pomembnost novih investicij, odprl 5 novih prodajaln in izvedel 10 prenov prodajaln, ki omogočajo še prijetnejšo nakupovalno izkušnjo.
Kupci se radi vračajo v dm tudi zaradi vednougodnih cen, s katerimi dm zagotavlja trajno nizke cene – za celotno ponudbo izdelkov, vse dni v letu, brez dodatnih kuponov in kartic zvestobe ter veljavnostjo najmanj štiri mesece.
Uvedba aplikacije Moj dm in skrajšanje časa prevzema pri storitvi Hitri prevzem
dm še naprej razvija svoje digitalne storitve. Tako smo v začetku aprila kupcem ponudili novo aplikacijo Moj dm, s katero je spletno nakupovanje postalo še enostavnejše in prijetnejše. Ker pa smo skrajšali tudi čas prevzema v storitvi Hitri prevzem, so spletni nakupi postali še hitrejši, saj lahko kupec ob izbiri te storitve svoje naročilo v izbrani dm prodajalni prevzame že v roku 90 minut. Kupci so to sprejeli kot odlično rešitev, saj jo izberejo pri več kot 30 % vseh spletnih nakupov.
dmLIVE: Edinstvena izkušnja spletnega nakupovanja v živo
Začetek jeseni smo v dm-u pospremili z veliko novostjo, saj smo začeli s pogovornimi oddajami dmLIVE, ki jih gledalci lahko v živo spremljajo vsak drugi torek v aplikaciji Moj dm. V njih se voditeljica Ajda Mlakar z različnimi strokovnjaki in gosti pogovarja o aktualnih in priljubljenih temah iz dm sveta, gledalci pa lahko predstavljene izdelke v živo nakupujejo, v spletni klepetalnici zastavijo vprašanja oziroma izkoristijo številne edinstvene ugodnosti ali pa prejmejo različna presenečenja.
Družbena odgovornost
dm drogerie markt svoje uspešno poslovanje povezuje tudi z družbeno odgovornostjo, zato vsako leto izvaja številne dobrodelne in donatorske projekte.
Skupaj s Pampersom in Anino zvezdico smo že četrto leto zapored spisali dobrodelno zgodbo, ki se začne v dm poslovalnicah in nadaljuje v domovih družin v finančni stiski. Septembra so naše stranke z vsakim nakupom izdelkov Pampers prispevale eno pleničko v dobrodelni sklad za socialno ogrožene družine. V tednu otroka smo Anini zvezdici predali kar 25.106 pleničk, ki smo jih dopolnili z donacijo detergentov in mehčalcev za perilo za 21.500 pranj. V štirih letih smo skupaj s Pampersom in Anino zvezdico zbrali že več kot 130.000 pleničk in tako pomagali številnim družinam v stiski.
September pa smo zaključili tudi z najobsežnejšo donacijo do sedaj – slovenskim osnovnim šolam, vse od Bovca do Lendave, smo podarili več kot 25.000 razkužil.
dm je letos novembra že četrtič daroval tudi na t. i. Giving Friday oz. Dobrodelni petek, ki je pravzaprav odgovor dm-a na t. i. črni petek. Na ta dan tako 5 % dnevnega prometa iz vseh slovenskih dm prodajaln in spletne trgovine podarimo v dobrodelne namene. Letos je dm donacijo v višini 28.771,27 evra namenili društvu Ambasadorji nasmeha, slovenskemu društvu za terapijo s pomočjo živali.
Koledarsko leto bomo tudi letos že osmič zapored sklenili s skupno organizacijo decembrskega dobrodelnega maratona z Radiem 1 pod imenom 28 ur dobrodelnosti, v okviru katerega se zbirajo sredstva za pomoč izbranim socialno šibkim posameznikom in družinam, in sicer z željo, da vsakdo doživi lepe praznike. S skupnimi močmi smo lani že drugič zapored dokazali, da zmoremo, saj smo vnovič zbrali več kot milijon evrov.
dm nagrajen kot zaposlovalec
dm Slovenija je v raziskavi Ugledni delodajalec, ki jo izvaja spletni zaposlitveni portal MojeDelo.com v sodelovanju z vodilnim evropskih podjetjem na tem področju Universum Global, prejel naziv Ugledni delodajalec 2021 v panogi maloprodaja. Nagradno za uglednega delodajalca je dm prejel tudi že za leto 2019.
Letos je bil dm Slovenija nagrajen tudi na področju upravljanja zaposlenih. Pilotni projekt Trajnostni izzivi je prepričal na natečaju Zelenega omrežja Slovenije za najboljšo prakso trajnostnega upravljanja zaposlenih. Cilj projekta je bil sodelavcem pokazati, kako lahko na različne načine in z majhnimi spremembami vsakdanjih navad v službi in zasebnem življenju pripomorejo k bolj trajnostni prihodnosti.