Pogoji uporabe programa Moj dm
To so pogoji uporabe programa Moj dm za uporabnike z dm profilom pri dm drogerie markt d.o.o., Litostrojska cesta 48, 1000 Ljubljana, elektronski naslov: info@dm.si (v nadaljevanju: dm).
Najpogostejše odgovore na svoja vprašanja najdete tukaj, pri dodatnih vprašanjih pa vam bo z veseljem pomagal tudi naš Center za pomoč uporabnikom.
Program Moj dm je namenjen strankam v Sloveniji, vendar je skladno z Uredbo (EU) 2018/302 o naslovitvi neupravičenega geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije na podlagi državljanstva, kraja prebivališča ali kraja sedeža strank na notranjem trgu ter o spremembi Uredb (ES) št. 2006/2004 in (EU) 2017/2394 ter Direktive 2009/22/ES na enak način in pod enakimi pogoji na voljo vsem državljanom držav Evropskega gospodarskega prostora in Švice.
Za boljšo berljivost in razumljivost se v spodnjem besedilu uporablja generično moški spol. Prav tako se vsa poimenovanja oseb enakovredno uporabljajo za vse spole.
Pri registraciji in uporabi dm profila ter uporabi storitev Moj dm, kot je npr. aplikacija Moj dm, je treba upoštevati nekatera pravila. Z registracijo potrjujete, da se strinjate s pogoji uporabe.
Povzetek: S kreiranjem svojega dm profila potrjujete, da se strinjate s pogoji uporabe.
Vsebina
Kaj je Moj dm?
Povzetek: Moj dm je dm-ov program, ki uporabnikom zagotavlja celovit in prilagojen sistem storitev in podpore fizičnim kupcem. Za koriščenje ugodnosti programa Moj dm potrebujete dm profil (uporabniški račun).
Pri nas se lahko registrirate in si tako ustvarite dm profil. Vaš dm profil je vaš osebni prostor, prek katerega lahko dostopate do personaliziranih storitev, ponudb in nasvetov v zvezi z izdelki in tematikami. Moj dm vas spremlja in podpira pri nakupno izkušnjo na dm.si, v aplikaciji Moj dm in v dm prodajalnah.
Kaj ponuja Moj dm?
Povzetek: Moj dm ponuja celovito, personalizirano nakupovalno izkušnjo v dm-u in ekskluzivne ugodnosti, kot so kuponi ter druge storitve, med njimi tudi dm babybonus, tudi aplikacijo Moj dm.
Moj dm vam ponuja personalizirane storitve, ponudbe in vsebine v povezavi z vašimi nakupi v dm-u.
V sklopu programa prejmete personalizirane kupone in priporočila za izdelke ter ekskluzivne ugodnosti pri spletnem nakupovanju. Svoja spletna naročila lahko preprosto upravljate in vedno preverite status naročila. Pri nakupih v dm prodajalni lahko eRačun shranite neposredno v svojem dm profilu. S programom Moj dm vam želimo zagotoviti celostno podporo – tako v aplikaciji Moj dm in na dm.si kot v dm prodajalnah.
Moj dm vam omogoča dostop do celovitega drogerijskega svetovanja, med drugim z ustrezno prilagojenimi e-novicami (če ste podali soglasje) ter informacijami o akcijah v dm prodajalnah v vaši bližini. Poleg tega lahko sodelujete v nagradnih igrah, pri testiranju izdelkov in drugih aktivnostih.
Poleg tega Moj dm ponuja možnost aktivacije dm babybonusa, preko katerega lahko starši ali otrokovi skrbniki (oz. osebe, ki so zakonsko odgovorne za otroka) spremljajo prijavljenega otroka vse od nosečnosti do 12. leta starosti. dm babybonus nudi predvsem dragocene nasvete za vzgojo, nagradne igre, kupone, darila in teste izdelkov, na primer preko newslettrov ali navadne pošte, ki jih je mogoče prejeti preko aplikacije Moj dm ali vašega dm uporabniškega računa.
Kot active beauty stranka lahko koristite dodatne individualne storitve in svoj dm profil povežete tudi s svojim active beauty računom. Tako avtomatično ob vsakem nakupu v dm-u zbirate točke, ki jih lahko unovčite v dm spletni trgovini ali dm prodajalnah ter neposredno v aplikacijo Moj dm prejmete izbrane kupone za svoje najljubše izdelke.
V vsakem trenutku lahko z nami komunicirate preko računa 'Moj dm' (odgovori na vprašanja, perspektivno npr. v okviru možnosti klepeta).
V naslednjem poglavju so podrobneje opisane prednosti programa Moj dm.
Vaš dm nakup
Ne glede na to, ali gre za nakupe v dm prodajalnah, na dm.si ali v aplikaciji Moj dm: enostavno načrtujte, nakupujte ali sledite svojim nakupom prek storitev, ki jih ponuja.
Storitve za pripravo in obdelavo nakupov
Moji nakupi
V vašem osebnem pregledu lahko vidite in upravljate z opravljenimi spletnimi naročili ter nakupi v dm prodajalnah z vašo dm kartico. Tukaj vedno dostop do svoje zgodovine naročil in lahko spremljate svoje nakupe.
Moji izdelki
Moji izdelki vam prikazujejo že kupljene izdelke. Tako lahko načrtujete svoj naslednji nakup in veste, kaj bi morda ponovno potrebovali. Izkoristite to funkcijo, da se prepričate, da ne boste pozabili na pomembne izdelke.
Moj seznam
Izdelke, ki so vam všeč, lahko shranite na svoj seznam. Seznam želja vam pomaga pri spletnem nakupu, medtem ko vam nakupovalni seznam pomaga pri nakupu v prodajalni. Tako imate vedno pregled nad izdelki, ki vas zanimajo ali ki jih želite ponovno kupiti.
Prednosti seznamov:
- Seznam želja: Idealno za prihodnja spletna naročila.
- Nakupovalni seznam: praktično za nakup v prodajalni.
Izkoristite te funkcije, da izboljšate svoje nakupovalno izkušnjo!
Kuponi
Moj dm vam omogoča prejemanje personaliziranih kuponov, ki so prilagojeni vašim nakupnim navadam.
Pogoji za unovčitev kuponov
Pogoji za unovčitev kuponov
Ti pogoji veljajo skupno pri unovčenju dm kuponov in kuponov active beauty, ki jih lahko unovčite v okviru programa Moj dm:
- S sodelovanjem v programu Moj dm boste tekom leta prejeli različne kupone.
- Za unovčenje kuponov se morate najprej prijaviti v aplikacijo Moj dm s svojimi uporabniškimi podatki. Nato želene kupone v aplikaciji Moj dm aktivirate s klikom na gumb "Aktiviraj" v zavihku "Kuponi", preden jih lahko unovčite v aplikaciji Moj dm, na dm.si ali v dm prodajalnah. Pri nakupu v aplikaciji Moj dm ali na dm.si bo eden ali več aktiviranih kuponov samodejno unovčeni pri prvem opravljenem nakupu. Pri nakupu v aplikaciji Moj dm ali na dm.si bodo aktivirani kuponi samodejno unovčeni pri prvem opravljenem nakupu. Hkratno unovčenje več kuponov (združljivost) je možno, če je to navedeno v pogojih unovčenja, ki veljajo poleg teh pogojev, ter če so izpolnjeni tam navedeni pogoji. Pri nakupu v dm prodajalnah lahko unovčite kupone, ki ste jih aktivirali v aplikaciji Moj dm, tako da pred koncem postopka plačila na blagajni predložite svojo dm kartico.
- Posredovanje ali prodaja kuponov in osebne kode stranke (QR-kode, dostopne v aplikaciji Moj dm) drugim osebam ni dovoljena.
- dm si pridržuje pravico, da to storitev kadarkoli spremeni ali po lastni presoji delno ali v celoti prekine.
- Lahko se zgodi, da kuponi iz različnih razlogov niso več unovčljivi, npr. v primeru prenehanja akcije, po poteku veljavnosti, po že izvedenem unovčenju kupona ter podobnih ali različnih razlogov (kot na primer pomanjkanje razpoložljivosti izdelka, tehnične omejitve ali zloraba naših storitev). V takšnih utemeljenih primerih dm ni dolžan zagotoviti unovčenja kuponov, razen če je dm izrecno pisno zagotovil jamstvo glede unovčljivosti kuponov.
- Pogoji za unovčenje posameznih kuponov se lahko razlikujejo (na primer veljavnost, minimalne vrednosti naročila, združljivost). Dodatni pogoji unovčenja, ki veljajo poleg teh pogojev, so navedeni na posameznih kuponih.
- Vrednost kupona ni izplačljiva v gotovini. Združljivost več kuponov je mogoča, če to dovoljuje dm in je navedeno na posameznih kuponih.
Vaši izdelki
Tu lahko vidite vse izdelke, ki ste jih že kupili, kar vam lahko olajša načrtovanje vašega naslednjega nakupa in omogoča sledenje svojim potrebam.
Vaš seznam želja
Na svoj seznam želja lahko shranite izdelke, ki jih želite kupiti pri svojem naslednjem nakupu ter s tem načrtujete, katere izdelke potrebujete.
Vaša spletna naročila
Tukaj lahko preverite in upravljate svoja pretekla spletna naročila.
eRačun
eRačun je digitalni blagajniški račun v vašem dm profilu. Podate lahko soglasje, da v prihodnje ne prejemate več računov v papirnati obliki, temveč samo digitalni eRačun v svojem dm profilu. Ta vsebuje podatke o vaših nakupih kot digitalni račun.
Pogoji, ki veljajo za eRačun
Pogoji, ki veljajo za eRačun
- Moj dm omogoča storitev, da pri nakupih v dm prodajalnah in predložitvi aplikacije Moj dm prejmete digitalni račun (eRačun). Ta vključuje podatke o vaših nakupih in velja kot elektronski račun. Podate lahko soglasje, da račune prejemate samo še kot eRačun in ne več v papirnati obliki.
- Pogoji za eRačun je aplikacija Moj dm, prek katere se eRačun shrani v vašem dm profilu.
- V prihodnosti boste soglasje za opustitev papirnatega računa lahko podali prek enkratnega splošnega soglasja v sklopu programa Moj dm, kar pomeni, da ne bo potrebno podajati soglasja pri vsakem nakupu posebej (z aplikacijo Moj dm v dm prodajalnah).
- Vaš eRačun je kmalu po nakupu dosegljiv v vašem dm profilu. Upoštevajte, da ta storitev v primeru motenj ali tehničnih težav morda ne bo na voljo takoj, zato vam začasno zagotavljamo račun (tudi) v papirnati obliki.
- Za zagotavljanje varnega shranjevanja svoje eRačune shranite ločeno izven svojega profila dm. eRačuni so po preteku treh let od nakupa in od ukinitve vašega dm profila samodejno izbrišejo.
Nasveti in ideje
S storitvijo Moj dm prejmete navdihujoče nasvete in ideje - na dm.si, v aplikaciji Moj dm ali po želji tudi prek e-novic ali potisnih obvestil na svoj pametni telefon.
Svetovanje in storitve, podprte z umetno inteligenco
Načrtujemo, da bomo svetovanje in našo ponudbo storitev v prihodnosti razširili z možnostjo klepeta, ki bo temeljila na tehnologijah umetne inteligence. V bližnji prihodnosti bomo prav tako omogočili možnost postavljanja vprašanj preko glasovnega vnosa.
dm babybonus
dm babybonus so ugodnosti za starše ali otrokove skrbnike.
Pogoji programa active beauty
Pogoji programa active beauty
Če imate active beuaty kartico ter se strinjate z uporabo storitev active beauty pri dm (povezava dm profila z active beauty kartico), uporabljamo tudi podatke, ki jih posredujete za vašo active beauty kartico (osnovne podatke active beauty in podatke o nakupih v dm trgovinah), da vam lahko zagotovimo najboljšo podporo na naslednjih področjih:
- Preverjanje e-poštnih naslovov/podatkov o naslovih, da se izognemo podvojenemu pošiljanju ali pošiljanju, ki ni relevantno za vas, z naše strani in s strani active beauty (na primer e-novic, kuponov itd.)
- Uporaba vaših naslovov in nakupnih podatkov za zagotavljanje natančnejših informacij o prodajalnah v vaši bližini.
- Uporaba informacij, da imate active beauty račun, z namenom, da vam lahko ponudimo personalizirane dodatne storitve.
- Poleg tega bomo zgoraj navedene podatke uporabili tudi za izvajanje nepersonaliziranih ali zgoščenih analiz, da bi trajno izboljšali naše storitve za vas.
Če ste v okviru programa active beauty podali (dodatna) soglasja (npr. povezava dm profila z active beauty računom, soglasje za trženje), bomo vaše podatke uporabili v skladu s temi soglasji, po potrebi tudi za nadaljnje prilagajanje vašega dm profila.
V primeru povezave računa lahko v dm prodajalni hkrati unovčite tudi active beauty kupone in Moj dm kupone, tako da pred plačilom na blagajni predložite aplikacijo Moj dm aplikacijo (če imate povezana računa). Pri tem je možno tudi zbiranje osnovnih točk.
Dodatno veljajo splošni pogoji, navedeni za kupone. Tukaj lahko izveste več.
Osebni podatki
Z dm profilom lahko enostavno shranjujete in upravljate svoje osebne podatke in naslove.
Katere podatke obdeluje dm?
Da vam lahko ponudimo celovito in personalizirano podporo ter nenehno izboljšujemo storitve programa Moj dm, zbiramo in obdelujemo vaše osebne podatke v okviru izvajanja pogodbe programa Moj dm, vključno z uporabo tehnologij sledenja, in sicer na naslednji način:
- Podatki, podani pri registraciji ter drugi podatki, ki jih vnesete (osnovni podatki), na primer ime, naslov, rojstni datum in e-poštni naslov, drugi kontaktni podatki ali davčni podatki
- Prostovoljno podani podatki (npr. v okviru anket o interesih in zanimanjih)
- Podatki o naslovih iz spletnih naročil
- Podatki o nakupih iz vaših naročil (v dm spletni trgovini in pri foto storitvah dm Paradies, vključno s podatki o plačilu in dostavi) ter v dm prodajalnah ter v dm frizerskem in kozmetičnem studiu (pri uporabi aplikacije Moj dm in vaše active beauty kartice)
Za prihodnja naročila shranjeni podatki o kreditnih karticah, ki jih je mogoče v dm spletni trgovini in aplikaciji Moj dm pretvoriti v šifrirani žeton.
- Unovčenje kuponov v dm prodajalnah (z aplikacijo Moj dm).
- Informacije iz vaše aktivacije dm babybonusa, med drugim ime in priimek, spol in datum rojstva otroka/otrok ter predviden datum rojstva v okviru nosečnosti.
- Vaši osnovni active beauty podatki in po potrebi informacije iz povezave dm uporabniškega računa (profila) z active beauty računom ali uporabe vaše active beauty kartice
- Podatki v zvezi s soglasji, na primer za prejemanje dm newslettra ali potisnih obvestil
- Informacije v okviru morebitne komunikacije z nami (na primer prek naše službe za podporo strankam)
- Podatki, ko brskate po dm spletnih straneh (na primer dm.si, www.dmfoto.si), uporabljate dm aplikacijo in oglaševalske materiale: podatki o vašem brskanju in klikanju, kot so ogledi strani, trajanje seje, aktivacija kuponov
- Sodelovanje v nagradnih igrah in testiranju izdelkov.
Vsi ti dogodki (interakcije oz. stične točke) so vam dodeljene in povezane z zgoraj navedenimi podatki, da vas lahko bolje podpremo pri vaših nakupih.
Pravno varstvo
Registracija
Povzetek: V program Moj dm se lahko registrirajo fizične osebe, starejše od 18 let.
- dm profil je vezan na posameznega, torej registriranega uporabnika.
- Registracija je mogoča od 18. leta starosti dalje.
- Vsak uporabnik ima lahko le en dm profil.
- Uporabnik mora izpolniti vsa zahtevana obvezna polja spletnega obrazca. Ni dovoljeno vnašati tujih imen, naslovov ali psevdonimov.
- Ko so podatki uporabnika v celoti vneseni, je poslano elektronsko sporočilo s povezavo za aktivacijo.
- dm profil je aktiviran šele po potrditvi aktivacijske povezave.
- Aktivacijska povezava velja le določeno obdobje.
- Prejeli boste enkratno e-poštno sporočilo z opomnikom, da aktivirate svoj profil.
- Če je vaš active beauty izbrisan, lahko s funkcijo “pozabljeno geslo” dodelite dm geslo, da se lahko prijavite v svoj uporabniški račun tudi brez active beauty.
- V prihodnje bomo razvijali dodatne možnosti registracije preko tretjih oseb (zlasti v aplikaciji Moj dm).
Uporaba dm profila
Povzetek: Z vnosom podatkov za dostop lahko uporabniki uporabljajo svoj dm profil, vendar ga morajo zaščititi pred dostopom tretjih oseb.
- Registrirani uporabniki ne smejo posredovati informacij, kot so uporabniška imena in/ali gesla, drugim osebam.
- Uporabnik mora podatke, potrebne za uporabo storitve, hraniti na način, da so nedostopni tretjim osebam in zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom. Če uporabnik izve za zlorabo svojih prijavnih podatkov, je dolžan nemudoma obvestiti dm, da lahko sprejme ustrezne ukrepe.
- Uporabnik je odgovoren za zlorabo svojih prijavnih podatkov. To še posebej velja za nepooblaščeno razkrivanje in malomarno hrambo prijavnih podatkov, ki omogočajo zlorabo.
- Uporabnik jamči, da ne bo uporabljal programske opreme ali programiranja, ki lahko spremeni ali ovira delovanje programa Moj dm ali storitev (zlasti dm aplikacij) (na primer poskusi vdora, napadi z grobo silo, uporaba ali pošiljanje vohunske programske opreme, virusov in črvov).
- V primeru, da dm uporabniku sporoča ali daje napotke glede uporabe funkcij profila ali storitev, jih mora uporabnik upoštevati.
- dm uporabnikom brezplačno zagotavlja storitev Moj dm za nedoločen čas, si pa pridržuje pravico, da kadar koli izključi posamezne uporabnike v primeru utemeljenega suma zlorabe ali podobnega, ali da v celoti ali deloma spremeni ali ukine delovanje programa Moj dm ali posameznih storitev.
Uporaba aplikacije/programske opreme
Povzetek: dm aplikacije se lahko uporabljajo le z dm profilom in pod določenimi pogoji (npr. namestitev posodobitev).
- Za uporabo dm aplikacij so potrebni dostopni podatki, ki so določeni za Moj dm.
- Ti dostopni podatki vam omogočajo dostop in polno funkcionalnost dm aplikacij. Aplikacije dm lahko prenesete prek App Store za Apple ali Google Play Store. S tem se strinjate s pogoji uporabe in določili o varstvu osebnih podatkov.
- Programska oprema in vsebine, ki so prikazane v dm aplikacijah, so avtorsko zaščitene.
- Programsko opremo lahko uporabljate za storitve na za to namenjen način, za lastne namene. dm vam daje preprosto, geografsko neomejeno in neprenosljivo uporabniško pravico v obsegu, ki je potreben za uporabo storitev. Pravica uporabe je časovno omejena na obdobje trajanja uporabniške pogodbe za Moj dm.
- Strinjate se, da boste namestili s strani dm-a priporočene programske posodobitve, če se vsebina dm aplikacij s tem bistveno ne spremeni. O novih posodobitvah boste obveščeni takoj, ko vzpostavite povezavo dm aplikacij z internetom.
Odgovornost
Povzetek: dm ne jamči za neprekinjeno razpoložljivost svojih digitalnih storitev in odgovarja v skladu z navedenimi določbami.
- dm ne jamči za neprekinjeno dosegljivost/razpoložljivost spletne strani dm.si in storitev (zlasti dm aplikacije).
- Vsebine spletne strani in storitev so bile ustvarjene z največjo skrbnostjo.
- Odgovornost za uporabo programa Moj dm in storitev je izključena, enako velja za škodo, ki temelji na napaki programske opreme (dm aplikacije).
- Izključitev odgovornosti, navedena zgoraj, ne velja v primeru namernega ali hudega malomarnega kršenja prevzetih obveznosti s strani dm-a ali zakonitega zastopnika ali vršilca dolžnosti dm-a. Poleg tega izključitev odgovornosti ne velja v primeru kršitve življenja, telesa in zdravja, pomanjkljivosti, za katero je bila prevzeta garancija za lastnosti izdelka, ter pri namerni zamolčanosti napak. Prav tako to ne velja za odgovornost v skladu z določbami Zakona o izvajanju Uredbe (EU) o splošni varnosti proizvodov.
- Za malomarno kršitev bistvenih dolžnosti je dm odgovoren samo v primeru predvidene, pogodbeno značilne škode. Bistvene so dolžnosti, katerih kršitev ogroža izvajanje namena pogodbe ali katerih izpolnjevanje omogoča izvajanje pogodbe v celoti in na katere se redno zanašate.
- Pri neposrednih ali posrednih sklicih na tuje spletne strani (»povezave«, »hiperpovezave« ali drugo vključevanje) se dm distancira od vsebine teh tujih spletnih strani. dm ne odgovarja za te spletne strani in ne odgovarja za tuje vsebine. Odgovornost je izključno pri ponudniku teh spletnih strani oziroma osebi, odgovorni za tuje vsebine.
Spremembe dm profila, storitev in pogojev uporabe
Povzetek: Pogoje uporabe redno posodabljamo, o čemer vas vsakokrat predhodno obvestimo po elektronski pošti, pri tem pa imate možnost ugovora ali podajanja soglasja.
- dm lahko kadar koli (tudi enostransko) spremeni funkcije programa Moj dm, dm storitev (zlasti dm aplikacij) in pogoje uporabe, zaradi upoštevanja sodnih odločb in zakonskih sprememb, nastalega neravnovesja med storitvami in protivrednostjo, vrzeli v predpisih ali tehničnih zahtev, ki se pojavijo po sklenitvi pogodbe.
- Posamične funkcije/storitve lahko dm kadarkoli ponudi na novo, prilagodi obstoječe, jih začasno prekliče ali ukine. dm lahko dm profil tudi v celoti ukine.
- Novi pogoji uporabe bodo uporabniku posredovani po elektronski pošti. Če uporabnik v treh (3) tednih po prejemu novih pogojev ne poda ugovora (pisno po pošti ali elektronski pošti), velja, da jih je sprejel.
- Uporabnik lahko ugovor poda tudi tako, da sam izbriše svoj dm profil ali se obrne na naš Center za pomoč uporabnikom: dm drogerie markt d.o.o., Litostrojska cesta 48, SI-1000 Ljubljana, tel.: 080 71 13, info@dm.si ali preko kontaktnega obrazca.
- Če pride do ugovora, bo dm profil uporabnika izbrisan v roku dveh (2) tednov po preteku roka za oddajo ugovora. S tem se konča tudi pogodba o uporabi dm profila. Z izbrisom profila se samodejno konča tudi uporaba drugih dm storitev.
Prenehanje uporabe
Povzetek: Uporabnik lahko kadar koli sam prekine uporabo dm profila. dm lahko prekine uporabo dm profila zlasti v primeru kršitve pogojev uporabe, zlorabe ali utemeljenega suma.
- Če uporabnik krši te pogoje uporabe ali ima dm druge upravičene razloge (npr. upravičen sum, da je prišlo do manipulacije, primer za to je večkratna prijava), lahko izbriše profil uporabnika, z njim v celoti prekine pogodbo ali mu prepreči uporabo določene storitve.
- Če je dm izbrisal profil uporabnika in/ali mu je preprečil uporabo ene ali več storitev, se uporabnik lahko ponovno prijavi oz. registrira v dm profil le, če mu dm to izrecno odobri.
- Uporabnik lahko kadar koli izbriše svoj dm profil in/ali preneha uporabljati eno ali več storitev.
- Če izbrišete svoj dm profil, tudi uporaba drugih storitev ni več mogoča. To med drugim npr. pomeni tudi, da ne morete več uporabljati dm aplikacij in vaši kuponi zapadejo.
Vprašanja in odgovori
Za vas smo pripravili odgovore na najpogostejša vprašanja v zvezi s programom Moj dm.




