Glavna navigacijaNavigacija po kategorijahGlavna vsebina

Uspešno poslovno leto in še več »zelenih« odločitev dm-a

dm drogerie markt

dm koncern

Mednarodno podjetje dm drogerie markt je prisotno v 13 državah in je v preteklem letu ustvarilo 12.265 milijonov evrov prometa. Celotni koncern dm skupaj z dm Nemčija zaposluje 66.076 sodelavcev, kupci pa lahko nakupujejo v 3.862 prodajalnah. Z odpiranjem prodajaln na Poljskem pa se bo podjetje v prihodnjih mesecih razširilo na 14 držav.

dm Slovenija

Poslovno leto 2020/2021 je podjetje dm drogerie markt v Sloveniji zaključilo uspešno in ustvarilo 153,1 milijona evrov prometa, kar predstavlja 9,58-odstotno rast glede na predhodno poslovno leto. Uspešen razvoj so nam omogočile večje naložbe v privlačnost naše ponudbe, torej v najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, ter v nadaljnji razvoj naših obstoječih lokacij in storitev. Za investicije je dm Slovenija namenil 10,8 milijona evrov in ob koncu poslovnega leta (30. 9. 2021) imel 96 poslovalnic (pet več kot lani) v 52 slovenskih krajih ter več kot 828 zaposlenih.

Hitri prevzem naročil, oddanih v dm spletni trgovini

Na področju spletne prodaje dm še naprej stavi na celovito večkanalno prodajno strategijo, ki tesno povezuje digitalne storitve in nakupovanje v fizičnih dm prodajalnah. V preteklih 12 mesecih je razvoj slovenske spletne trgovine dm.si zaznamovala dopolnitev ponudbe in uporabniške izkušnje ter uvedba storitve Hitri prevzem, ki so jo stranke zelo dobro sprejele. Stranke lahko naročilo, oddano v spletni trgovini dm.si, že v roku treh ur prevzamejo v želeni dm prodajalni ter ga domov odnesejo v trajnostni vrečki/embalaži za večkratno uporabo.

Program zvestobe

dm drogerie markt Slovenija je tudi v poslovnem letu 2020/2021 nagrajeval zvestobo imetnikov dm active beauty kartice ugodnosti. Program zvestobe temelji na zbiranju točk in njihovem koriščenju. S prenovljeno vizualno komunikacijo so kupci program še bolje sprejeli, k temu pa je bistveno pripomogla tudi nova active beauty aplikacija, ki je uporabniško izkušnjo dodatno poenostavila. Prav tako so se kupci razveselili novih nadgradenj programa, ki zdaj omogoča koriščenje active beauty ugodnosti tudi pri spletnih nakupih. dm kupci ostajajo še naprej zvesti in se v dm poslovalnice vračajo čedalje pogosteje.

dm znamke navdušujejo s trajnostnimi alternativami

Prodajni program dm drogerie markt Slovenija vključuje nekaj manj kot 15.000 izdelkov lastnih blagovnih znamk kot tudi drugih vodilnih blagovnih znamk na področjih kozmetike, zdrave prehrane ter otroških in gospodinjskih izdelkov. Z 28 lastnimi znamkami ponuja dm drogerie markt največji izbor izdelkov lastne blagovne znamke na segmentih lepote, nege, naravne kozmetike, prehrane iz ekološke pridelave in prehranskih dopolnil, gospodinjstva ter izdelkov za dojenčke in otroke.

Povpraševanja po trajnostnih alternativah izdelkov je trenutno v celotnem prodajnem programu zelo veliko. Tako v prodajalnah kot v dm spletni trgovini so se stranke letos lahko navduševale nad številnimi inovativnimi novostmi dm znamk. Med njimi je bila uvedba okoljsko nevtralnih izdelkov podznamke Pro Climate. Ob podpori tehnične univerze v Berlinu je podjetje dm drogerie markt razvilo celostno, znanstveno osnovano in trenutno edinstveno podlago za proizvodnjo izdelkov, ki niso le podnebno, ampak tudi okoljsko nevtralni*. Za razliko od podnebno nevtralnih izdelkov, ki izravnavajo izključno emisije CO2, dm z okoljsko nevtralnimi* izdelki obravnava učinke petih okoljskih kategorij (podnebne spremembe, evtrofikacija, zakisovanje, fotokemični smog in tanjšanje ozonskega plašča), ki spremljajo celotno življenjsko pot določenega izdelka, od pridobivanja surovin, izdelave materiala ter izdelka do transporta in odstranjevanja med odpadke. Pri izdelkih podznamke Pro Climate smo z optimizacijo proizvodnega procesa, sestavin ali embalaže zmanjšali učinke na okolje, kolikor je bilo le mogoče. Tako smo ustvarili izdelke z najboljšo možno ekološko bilanco. Preostali učinki na okolje, ki sem jim ni mogoče izogniti, so kompenzirani s projekti renaturacije. S podznamko Pro Climate imamo na različnih prodajnih področjih (toaletni papir, damska higiena, sončna kozmetika, ustna in zobna higiena, šamponi in geli za prhanje, nega obraza in telesa ter sredstva za pranje posode in perila) skupno 14 okoljsko nevtralnih izdelkov dm znamk (alverde NATURKOSMETIK, Denkmit, Dontodent, Jessa, SUNDANCE in Sanft&Sicher).

Novim dm znamkam pa smo dodali tudi dm znamki Legstra in Ivorell, ki sta zasnovani z mislijo na prihodnost. Z lansiranjem nove znamke Ivorell smo dodatno razširili prodajni program lastnih znamk, hkrati pa je to tudi naša prva lastna znamka napitkov, saj kupci na policah zdaj lahko najdejo mineralne vode in bio sadne sirupe Ivorell. Z novo dm znamko Legstra pa je podjetje dm drogerie markt na trg lansiralo nogavice, dokolenke in hlačne nogavice iz celuloznih vlaken in reciklirane preje. Linija izdelkov Legstra je prijazna do okolja in je na voljo v dm prodajalnah, v katerih imamo razširjen prodajni program nogavic.

*Izravnava emisij CO2, evtrofikacije, zakisovanja, fotokemičnega smoga in tanjšanja ozonske plasti.

Izobraževanje zaposlenih

Znanje v podjetju dm drogerie markt predstavlja vrednoto, ki jo z aktivnostmi na področju razvoja kadrov vsako leto nadgrajujemo. V obdobju med oktobrom 2020 in junijem 2021 je bilo za sodelavce organiziranih 56 terminov različnih delavnic, dogodkov ali treningov. V povprečju je vsak sodelavec usposabljanju namenil 2 dneva. Različna usposabljanja so obsegala vsebine o poznavanju podjetja, strokovnemu poznavanju različnih prodajnih programov, usvajanju veščin vodenja, komunikacije in prodaje ter izvedbo prodajnih treningov, usposabljanj o mehkih veščinah ter informacijsko-računalniških delavnic.

Izvedba usposabljanj je sledila takrat veljavnim priporočilom za ohranjanje zdravja in varnosti sodelavcev, ki so se udeležili usposabljanj. Potekala so ob fizični prisotnosti udeležencev oz. na daljavo prek konferenčnih klicev, videoposnetkov ali pogovornih oddaj. Za uspešno samoizobraževanje sodelavcev prek digitalnih učnih vsebin na daljavo in vodenje evidenc na področju usposabljanja sodelavcev smo uspešno prevzeli in uvedli koncernsko digitalno učno platformo, dm-Lernwelt. Dostopna je vsem sodelavcem z osebnim službenim elektronskim naslovom.

Pomladi 2021 je bil dosežen pomemben mejnik v prepoznavanju pomembnosti poklica drogerist in strokovnih drogerijskih znanj, saj je bil uspešno zaključen postopek priznavanja nacionalne poklicne kvalifikacije (NPK) drogerist. Opravljanje državnega izpita in pridobivanje naziva NPK drogerist je dosegljivo vsem, ki ustrezajo pogojem za prijavo k izpitu in si želijo formalno potrditi neformalno pridobljena drogerijska znanja. V podjetju sodelavce, ki opravljajo delo v prodaji, na opravljanje izpita NPK drogerist uspešno pripravljamo v sklopu dvoletnega pripravljalnega drogerijskega izobraževanja z nazivom dm akademija.

Družbena odgovornost

dm drogerie markt svoje uspešno poslovanje povezuje tudi z družbeno odgovornostjo, zato vsako leto izvaja številne dobrodelne in donatorske projekte.

Aprila 2021 smo se povezali z Radiem City in skupaj izpeljali dobrodelni projekt, v katerem je CSD Maribor z naše strani prejel prehranske izdelke v vrednosti 2.000 evrov za pomoč socialno ogroženim družinam. Pakete so prejele Enota Maribor Center, Enota Maribor Tezno, Enota Slovenska Bistrica, Enota Pesnica, Enota Ruše in Enota Lenart.

Eden izmed vsakoletnih dobrodelnih projektov, ki ga izvedemo oktobra v sklopu Tedna otroka, je sodelovanje z Anino zvezdico in Pampersom. Tretje zaporedno sodelovanje je socialno ogroženim družinam prineslo kar 28.476 pleničk in detergente za kar 22.100 pranj.

dm pa je lani že tretjič daroval tudi 5 odstotkov dnevnega prometa na t. i. »Giving Friday« ali dobrodelni petek, ki predstavlja odgovor podjetja dm na opevane popuste na črni petek. Pet odstotkov dnevnega prometa iz vseh slovenskih prodajaln in spletne trgovine dm.si v višini kar 19.627 evra smo lani namenili dobrodelnemu maratonu 28 ur dobrodelnosti z Radiem 1.

Koledarsko leto smo lani sklenili z že šesto edicijo dobrodelnega maratona 28 ur dobrodelnosti, ki ga organiziramo skupaj z Radiem 1 in v okviru katerega smo zbirali sredstva za pomoč izbranim socialno šibkim posameznikom in družinam. S skupnimi močmi smo ponovno dokazali, da zmoremo, in z rekordnim zneskom 1.037.313,54 evra številnim družinam omogočili, da so v leto 2021 vstopili z manjšim finančnim bremenom. V sklopu tega projekta se je s pomočjo donacij dm kupcev nabralo 20.532 evrov sredstev, dm pa je k temu znesku dodal še 24.468 evrov.