Kupujem tam, kjer nekaj veljam.

Slogan in zaobljuba podjetja dm, da bo ljudi sprejemal v vsej svoji edinstvenosti – naj bodo to stranke, sodelavci ali partnerji.
V središču je človek
Podjetje dm individualnost vsakega posameznika poudarja s ponudbo za vse želje in potrebe. Z obsežno paleto izdelkov in storitev najvišje kakovosti, kompetentnim in prijaznim svetovanjem zaposlenih ter enkratnimi storitvami podjetje živi svojo filozofijo. Ta se kaže tudi v garantirano trajnih cenah, ki zagotavljajo, da je nakupovanje v dm prodajalnah vedno ugodna priložnost.
Vodstvo podjetja zagovarja vrednote
Podjetje se ne srečuje le z izzivom, kako vedno znova presenetiti stranke, temveč tudi, kako svojim zaposlenim ponuditi možnosti za razvoj in kot gospodarska družba zgledno delovati v svojem okolju. Vodstvo podjetja dm se opira na tri osrednja načela.
Osnovna dm načela, ki zadevajo stranke
Prepoznati želimo potrebe strank in jim ponuditi kakovostne ter cenovno ugodne izdelke in storitve ter hkrati omogočiti čim bolj prijetno nakupno izkušnjo.
Osnovna dm načela, ki zadevajo zaposlene
Sodelavkam in sodelavcem želimo dati možnost, da se učijo drug od drugega, gradijo dobre medsebojne odnose in prepoznavajo individualnost drug drugega. Poudarjamo enakopravnost, skladnost in transparentnost, na osnovi katerih se lahko sodelavci ves čas razvijajo.
Osnovna dm načela, ki zadevajo partnerje
Prizadevamo si za dolgoročno, zanesljivo in pošteno sodelovanje s partnerji, za katere si želimo, da nas prepoznajo kot podjetje, s katerim lahko uresničujejo svoje cilje.
„V življenju ni pomembno le, kaj dosežemo in kaj imamo, pač pa tudi, kaj pri tem postanemo.“
Igor Sluga, direktor podjetja dm Slovenija