dm v Evropi
Najboljše, kar lahko ponudimo našim strankam

Podjetje dm drogerie markt je zgodaj prepoznalo priložnost za poslovanje v tesno povezanih evropskih državah in uspešno prodrlo na nove trge v sosednjih državah. S 3.862 prodajalnami in 66.000 sodelavci je danes eno največjih drogerijskih podjetij v Evropi. Mednarodno je dm organiziran v dva delna koncerna: V delni koncern Avstrija spada še enajst drugih držav srednje in jugovzhodne Evrope: Madžarska, Češka, Slovaška, Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina, Romunija, Bolgarija, Severna Makedonija in Italija. Delni koncern Nemčija je poleg nemškega trga odgovoren še za poslovanje v državah zunaj Evrope.
Mednarodno vodstvo dm
Za uspešno delovanje dm koncerna je organizacija določenih področij urejena mednarodno. Ta glede na strokovno organiziranost ustrezajo delitvi po resorjih, a ne delujejo le za svojo državo, temveč v sodelovanju z resorji posameznih držav izvajajo podporo vsem dm državam. Za posamezna področja so odgovorni vodje strokovnih področij pod vodstvom mednarodne skupine, ki jo sestavljajo direktorji dm Avstrija, predseduje pa ji g. Martin Engelmann.

- Hubert Krabichler, član vodstva dmAT in dmIT
- Moser Bernhard B.Sc., član vodstva, odgovoren za mednarodno področje marketinga in OCR
- Mag. (FH) Petra Mathi-Kogelnik, članica vodstva, odgovorna za mednarodno področje razvoja kadrov
- Dipl. BW Harald Bauer, predsedujoči član vodstva
- Mag. Martin Engelmann, član vodstva
- Dipl.-Kfm. Andreas Haidinger, član vodstva, odgovoren za mednarodno področje financ in kontrolinga ter informatike
- Mag. (FH) Marlene Draschwandtner, članica vodstva, odgovorna za mednarodno področje nabave
- Thomas Köck, član vodstva, odgovoren za mednarodno področje investicij
(Od leve proti desni)
Vodstva dm povezanih držav
Prodajni program se razlikuje po posameznih državah, saj so poleg vrhunskih mednarodnih blagovnih znamk in dm lastnih blagovnih znamk na voljo tudi izdelki proizvajalcev iz posameznih držav. Tudi lokacije dm prodajaln so prilagojene življenjskim okoliščinam, mobilnosti in razpoložljivi ponudbi v posamezni državi. Kljub nacionalnim posebnostim in potrebam v vseh 1.793 prodajalnah v koncernu vedno stremimo k prepoznavnosti podjetja ter si prizadevamo v najvišji možni meri prepoznavati in zadovoljevati potrebe in želje naših strank.
Tesno sodelovanje, ki presega državne meje
Priključitev novega trga vedno poteka s podporo sodelavcev iz Avstrije in držav, v katerih je podjetje dm drogerie markt že uveljavljeno. Mreža sodelovanja tako postaja vse tesnejša. Distribucija dm blagovnih znamk v državah jugovzhodne Evrope ne poteka več iz avstrijskega distribucijskega centra v kraju Enns, temveč so zanjo odgovorni sodelavci na Madžarskem. Tudi za gradnjo prodajaln in informacijsko tehnologijo so zadolženi kompetenčni centri v posameznih državah, pri čemer prevzemajo naloge za več dm držav. Po eni strani to zagotavlja učinkovitost po najkrajši poti in specializacijo, po drugi strani pa možnosti za nadaljnji razvoj visoko usposobljenih sodelavcev v posameznih državah.
»Ne delujemo povsod enako, vendar v vsaki državi počnemo prave stvari, in to na način, ki kljub individualnosti zagotavlja močno prepoznavnost blagovne znamke na evropskem trgu. To zahtevamo pri upravljanju dm znamke v trenutno trinajstih evropskih državah.«
Harald Bauer, član dm vodstva