Glavna navigacijaNavigacija po kategorijahGlavna vsebina

dm eRačun

Uporabljajte digitalni račun

Pri nakupu v naših dm prodajalnah lahko sedaj prejmete račun v digitalni obliki: preprosto poiščite svojo kartico (QR kodo) v aplikaciji Moj dm in jo pred ali med plačilom na blagajni preprosto poskenirajte. V vašem dm profilu, v zavihku "Moji nakupi v dm prodajalni", se bo prikazal eRačun.

Prenesite si aplikacijo Moj dm

  1. App Store
  2. Google play

Pozdravljen, eRačun!

  1. eRačun 1. korak

    1. korak

    Prenesite si aplikacijo Moj dm na vaš mobilni telefon in se registrirajte v svoj dm profil ali pa se prijavite v že obstoječi dm profil v aplikaciji Moj dm.

  2. eRačun 2. korak

    2. korak

    V dm prodajalni: na blagajni pred ali med nakupom na blagajni skenirajte QR kodo vaše kartice v aplikaciji Moj dm. Premaknite majhen gumb pod QR kodo v desno, da izberete možnost izključitve tiskanja papirnatih računov. Nato v dm prodajalni skenirajte svojo kartico na blagajni pred ali med postopkom plačila.

  3. eRačun 3. korak

    3. korak

    Za boljši pregled vaših nakupov, boste po nakupu, poleg tiskanega računa, prejeli eRačun (račun v digitalni obliki) v vašo aplikacijo Moj dm. Vaše eRačune boste našli v vašem dm profilu v rubriki »Moji nakupi v dm prodajalni«.

Najpogostejša vprašanja glede eRačuna

Kaj je eRačun in kje ga lahko najdem

dm eRačun je račun v digitalni obliki, ki se prikaže v dm uporabniškem profilu v razdelku "Moji nakupi v dm prodajalni". Pomembno je, da se pri vsakem nakupu na blagajni identificirate s pomočjo aplikacije Moj dm. Z eRačunom lahko izdelke vračate kot običajno in uveljavljate garancijske storitve, brez potrebe po papirnatem računu.

Ali lahko izdelek vrnem z eRačunom?

Seveda lahko izdelke, ki jih ne želite obdržati, vrnete v dm prodajalno tudi z eRačunom.

Ali lahko prejmem eRačun tudi brez aplikacije Moj dm?

eRačun prejmete le, če boste na blagajni poskenirali aplikacijo Moj dm. Le na ta način, bomo račun lahko pravilno dodelili v vaš dm profil. eRačun se lahko ustvari zgolj z aplikacijo Moj dm.

Ali lahko natisnjen račun tudi kasneje prejmem v digitalni obliki?

eRačun prejemte le, kadar svojo digitalno kartico (torej QR kodo vaše kartice v aplikaciji) pokažete med nakupom v prodajalni. Kasnejša izdelava eRačuna ni možna.

Zakaj kljub temu, da sem poskeniral kartico v aplikaciji Moj dm, eRačuna nisem prejel?

Prosimo preverite, ali imate naloženo zadnjo različico aplikacije Moj dm. Za eRačun potrebujete različico 4.53.0. Po potrebi opravite posodobitev. Poleg tega je pomembno, da poskenirate QR kodo in ne posnetek zaslona s QR kodo.

Ali lahko prejmem le eRačun, brez dodatno natisnjenega računa?

V kolikor se želite trajno odločiti, da ne želite več prejemati tiskanega računa, morate vklopiti gumb pod QR kodo digitalne kartice v aplikaciji Moj dm. Digitalno kartico je treba za prejem eRačuna poskenirati pri vsakem nakupu v prodajalni, sicer bo račun na blagajni natisnjen.